25.03.2016

Wpadki z plany&Imagify

Rozdział 1, Angel daje Liam'owi róże, ujęcie 1

Liam: Nie uciekaj jeszcze!
Angel: Nie moge... Nie, ja serio nie moge! Czemu to zawsze  my mamy sceny łóżkowe?!
Liam: Mi to nie przeszkadza.
Natasza: Zboczeniec...
Angel: Powiedziała ta co napisała tą scenę.
Natasza: Ale to Zayn i Louis mi wtedy pomagali!
Zayn&Lou:

~*~

-*-

Rozdział 1, rozmowa Perrie i Angel, ujęcie 1

Perrie: Zayn nic nie zauważył, ale... Dzisiaj prawie się na niego rzuciłam. 
Angel<przez kaszel>: Ekhem... Hormony... Ekhem... 


-*-


Rozdział 1, kłótnia Perrie i Angel, ujęcie 1

Perrie: Widzisz?! Tylko to jesteś w stanie robić!
Bierze krzesło i uderza w An.
Angel: Agh! Ała! Lekarza!
Liam: Co się stało?!
Angel: Drzazga mi się wbiła!


-*-


Rozdział 2, rozmowa Zayna i Angel, ujęcie 1

Angel: (...) Gdy chciał uderzyć nasze dziecko... Ja mu się postawiłam. Zaczął mnie bić, krzyczeć... Straciłam przytomność... I... I...



Zayn: Znowu to samo...
Angel: Ej, ja po prostu nie umiem zagrać tej sceny poważnie! Z tobą się nie da!  
Natasza: Czemu?
Angel: To tak jakby w wojnie secesyjnej północ i południe nagle się pogodzili. I żeby nie było... Ja jestem północą.   
 

-*-


Rozdział 2, rozmowa Angel i Zayna, ujęcie 1
 
Angel: Dimitri umarł w wieku siedmiu lat... Nie starałam sie... Mogłam... Mogłam coś zrobić, a ja... J-ja... Przeze mnie nie żyje...
Zayn: Przepraszam
Zayn podchodzi do Angel i przytula ją.




-*-


Rozdział 3, Gabriel się budzi, ujęcie 1
 
Gabriel: O mój panie! Mam halucynacje!
Angel szybko podnosi się z fotela i biegnie w stronę kanapy;

~*~

-*-


Rozdział 8, śniadanie, ujęcie 1
 
Alex: Ja mam to wszystko zjeść?
Liam: Niall zjadł.
Alex: No tak, ale... Niall to Niall!
Niall: Nie gadam z wami!
Alex: Oj, Niall... Nie fochaj się!
Niall: A właśnie, że się focham!
Alex: No weź! Jesteś za słodki żeby się fochać.
Niall:

~*~


-*-


Rozdział 10, Łowcy poznają prawdę, ujęcie 1

Zayn: Ty... Ty jesteś jedną z nich. Jesteś wampirem!
Perrie:  





-*-


Rozdział  11, Angel wraca od Alex, ujęcie 1
 
Angel: Eh... Zgnije w piekle...
Nuci pod nosem i zbiega po schodach.



Alard: O mój Boże! Jak się czujesz?!  
Angel: Jest okey! Nic mi nie jest!


-*-


Rozdział 26, Angel i Perrie wychodzą na miasto, ujęcie 1

Angel: Co się stało?
Perrie: Chce pofarbować włosy.
Angel: Co?
Perrie:
Angel:

~*~

Angel:




-*-


Ktoś przyprowadził na plan psa. Zayn:  

~*~

Perrie: Aww... Jaki on słodki!  
Angel: Swój do swego ciągnie. Za chwile będą się po tyłkach wąchać...


-*-


Niall: To będzie ciężka misja. Powodzenia!   

~*~

Liam: To się nie uda...
Niall: Przejmij kontrole nad sytuacją i nic się nie stanie.  
Liam: Masz racje! Nie dam sobą tak pomiatać!
Niall: Jesteś mężczyzną! Poradzisz sobie!
Liam idzie do salonu.
Angel: Gotowy?
Liam<z pewnością w głosie>: Właśnie o tym chciałem z tobą porozmawiać!   
Angel<mruży gniewnie oczy>: O czym niby?
Liam<ze skruchą>: Nie mogę doczekać się wyjścia do tego teatru, kochanie!
Niall:  

~*~


-*-


Louis przegrał zakład z Perrie.  
Perrie: Masz zrobić tak; 

~*~


-*-


Nicol: Umiesz kręcić hula-hop, Harry?  
Harry: Jasne, patrz!

~*~


-*-


Angel odpoczywa po udanej scenie. Tuż obok niej jedzie Zayn na deskorolce.
Angel:   

My collection of Deadpool gifs - Imgur


-*-


Zayn ćwiczy na siłowni. Obok przechodzi Perrie.
Zayn:   

~*~


-*-


Liam: Angel jest moja!
William: Taa... Jasne. Ona jest moja!
Liam&Will:  

~*~


 -*-


Jak wszyscy widzą Zayna:



Jak Angel widzi Zayna:   

~*~


-*-


Nicol: Obiad gotowy!
Harry&Niall:  

~*~

-*-


7 komentarzy:

  1. Ahahhahahahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahahghagaggahagahhaahahhahahahahhaahhhahahahhahaahhahahhhahahhahhahahahahhahahahhhahhahah
    płacze z tego :")
    Rany brak mi powietrza xD
    T O B Y L O G E N I A L N E
    nwm jak na to wpadlas ale to jest epickie serio <3 te wpadki wygrały wszystko xD
    najlepszs:
    Angel i zayn rozmowa xD
    Perrie zakład i piłka xD
    gabriel budzi się i Angel wstaje
    Zayn jego reakcja i Perrie
    Angel spadajaca ze schodów
    Zayn i pies xD
    Harry i hula hop (nie martw się ja tak samo xD)
    Zayn na siłowni
    Will i Liam hahah :")
    Harry Niall i obiad xD
    Co ja się oszukuje wszystkie były the best xD
    Pozdrawiam
    I dziękuję za taką dawkę śmiechu :")

    OdpowiedzUsuń
  2. To z tym, kiedy Angel zleciała ze schodów wygrało XDDD Po prostu popłakałam się ze śmiechu xdddd
    Ale ostatnie jak Niall i Harry biegną na obiad >>>>>
    No i oczywiście nie zapominając o tym jak każdy widzi Zayna i jak go widzi Angel.
    TO WYGRAŁO.Leżę i nie wstaję XXDDDD

    Świetne wpadki, uwielbiam je! Rób je częściej jak masz czas :3 Dzięki temu można świetnie poznać postacie ^^

    Pozdrawiam mocno i życzę wesołych świąt! Dużo zdrowia, radości, pomyślności i mokrego Dyngusa! ♥ Oraz mnóstwo weny ;)
    Nie wiem czy mnie pamiętasz, więc się zwyczajowo podpiszę xd
    Nicol <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, kurcze!Dawno Cie tu nie widziałam :D

      Usuń
    2. Bo dawno mnie nie było :(
      Jeśli wpadniesz na pomysł, by rozszerzać historię i polski w liceum... To się zaśmiej z własnej głupoty i tego nie rób ;) Serio, roboty w ciul, nie wspominając o lekturach :C

      Nawet nie wiesz jak tęsknię za Twoim opowiadaniem, za Angel, za Li, Perrie, El i wszystkimi :(
      Trzymaj się i pisz, duuuuuużo. Nie trać weny, ani pomysłów. Rób to, co kochasz ❤
      N.x

      Usuń
  3. O MÓJ BOŻE! To było genialne! :D
    Dawno się tak nie uśmiałam :'D
    Świetna robota! ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

TEMPLATE BY NATH