19.03.2016

Urodzinki bloga!

No hej, hej, hej!
Kompletnie zapomniałam, że za tydzień w piątek (25.03) jest druga rocznica bloga!    
Przypomniałam sobie o tym dopiero dzisiaj, rozumiecie?!
Spojrzałam na kalendarz i takie: "O mój Boże! Przecież jest marzec!". Mój brat patrzył się na mnie jak na idiotkę, a pies zaczął szczekać jakby ktoś nas atakował xD
Stąd moje pytanie: co zrobić z tej okazji?
W tamtym roku były dwa rozdziały, wywiad, imagify i wpadki z planu, a co w tym roku? To samo czy coś innego? Jeśli tak to co?
Piszcie w komentarzach, oki doki?
Postaram się wyrobić w tydzień i zobaczymy co z tego wyjdzie ;)
Prosiłabym czytelników z wattpada o to samo. Mam nadzieje, że wszystko wyjdzie i będziemy się wtedy fajnie bawić :D


Ps. Za niedługo postaram się dodać kolejny rozdział :)   

7 komentarzy:

  1. 35.03? Haha! :D
    Ostatnio nie mam pomysłów. Może konkurs na opowiadanie z twoimi bohaterami?
    Jak coś mi jeszcze przyjdzie do głowy, to napiszę. c;

    Ps. O! Może jakieś wierszyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pan od matematyki cię nie uczył, że jak zmienisz jedną cyfrę, to zmienisz cały sens wyrażenia? :D

      Od dziś marzec ma 35 dni.

      *On tylko nas uczy o górach, haha*

      Usuń
  2. No ale ten, jak już to dziesięć dni wcześniej ^_^
    No więc może.. Nie wiem xD wpadki z planu mogłyby się powtórzyć, rozdziały no i może jeszcze jakieś, hmm, retrospekcje z życia Angel? Coś co się u niej działo na przestrzeni tych... wieków? er? nie wiem już w jakich przedziałach czasowych powinnam podawać jej wiek xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi sie twój pomysł! Jest genialny!
      Tylko za czasów, kiedy była jeszcze człowiekiem, czy jej pierwsze dni bycia demonem?
      Może jej pierwsze dni w piekle i jej pierwsze ofiary?
      Co ty na to?

      Usuń
    2. O matko, najlepiej wszystkiego po trochu!!! :D Bo w sumie jestem ciekawa wszystkich Twoich sugestii i chciałabym przeczytać wszystko :D
      Ale jakbym już miała wybierać, to może jej pierwsze dni bycia demonem, jej pierwsze ofiary i ogólnie jak sobie od początku radziła w nowej sytuacji, w nowym wcieleniu? :D Ale z drugiej strony historyjka o piekle też by była ciekawa... No i o ludzkiej Angel... Cholera, ja już nie wiem xD
      Cokolwiek zrobisz będzie dobre! :D ♥

      Usuń
    3. Mi też podoba się ten pomysł!!! Bardzo!!! Popieram to xD
      I daj wszystkiego po trochu no bo to już 2!rocznica więc może będzie 2x więcej? XD proooooosimy <3

      Usuń

TEMPLATE BY NATH