15.12.2015

Jest tu ktoś? o.O

Hej...
Chciałam Was strasznie przeprosić za brak rozdziałów :(
Niestety, ale nie miałam ich kiedy napisać.
W jednym tygodniu miałam cały czas sprawdziany, później chrzest mojej bratanicy, a kilka dni później egzaminy próbne.
Mam nadzieje, że mi wybaczycie, bo to były naprawdę napięte trzy tygodnie :/
W tym tygodniu rozdział pojawi sie NA PEWNO.
I choćby nie wiem co sie działo: dodam go na 100%
(Mam nadzieje, że gociik przekaże te przeprosiny czytelnikom na wattpadzie ;))
Do następnego? :)



13 komentarzy:

  1. Jestem!!! :D Zawsze i wszędzie!!! :D I oczywiście czekam na kolejny rozdział z niecierpliwością :*
    Wszyscy dobrze wiemy jak okrutna potrafi być szkoła! :D Bądźmy szczerzy, szkoła ssie, i to bardzo xDDD
    Czekam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że przekażę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba oczywiste, że JESTEM! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem <3 czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy czekamy. Zdrowiej, bo ostatnio coś źle się czułaś! :* <3

    OdpowiedzUsuń

TEMPLATE BY NATH