05.09.2015

Przepraszam?

Hej!
Na samym wstępie chciałam powiedzieć, że strasznie Was przepraszam! :(
Zaczął sie rok szkolny i po prostu w tym tygodniu miałam sporo rzeczy na głowie.
Musiałam dokupić książki, miałam prawie zerowy dostęp do internetu, mam zamieszanie w domu bo mamy mały remont i do tego dochodzą sprawy prywatne. Tego wszystkiego jest po prostu dożo i nie nadążam za wszystkim.
Strasznie mi przykro, ale ja też mam jakieś życie prywatne, i dlatego nie mogłam napisać żadnego rozdziału :/
Zaczęłam trzecią klasę gimnazjum, więc w tygodniu rozdział na pewno sie nie pojawi. Od dzisiaj rozdziały będą co tydzień w sobotę albo niedziele.
 Wątpię, aby pojawił sie dziś albo jutro, ale jest kilka procent szans.
Tak czy siak.

Obiecuje Wam, że od dzisiaj rozdziały będą pojawiać sie co tydzień w weekend ;)

Mam małą prośbę. Jeśli ktoś jeszcze czyta to opowiadanie to niech da znać, że jest. Bo jednak fajnie jest wiedzieć, że ktoś to czyta :)

25 komentarzy:

  1. Ja jestem! :D
    Też zaczęłam 3 gimnazjum i juz to wszytsko mnie trochę przytłacza :D
    Wczoraj całe popołudnie i wieczór spędziłam na czytaniu całego słownika z angielskiego -,-
    Powodzenia w szkole, weny i miłego dnia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko rozumiem też jestem człowiekiem, gimnazjum nie jest takie proste jak się wydaje. Życzę ci powodzenia i cierpliwie czekam na kolejny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ^^
    Czy na drugim blogu mogłabyś dodać anonimowy bo nie mam konta i nie mogę komentować z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przybij piątkę, ja też chodzę do trzeciej klasy! :#
    Nie martw się, nie ważne, kiedy dodasz, ja i tak przeczytam! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem i czytam!!! :D ♡ ♡ ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem i czytam!!! :D ♡ ♡ ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem i czytam!!! :D ♡ ♡ ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie martw się :) Czekamy!
    Na pocieszenie powiem ci: potem będzie gorzej xD - słowa pierwszoklasistki z technikum ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. oczywiście, że poczekamy ! Czytam, czytam i wattpadowicze też :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poczekam spoko :) ❤Jula

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem cię, też jestem w trzeciej. U was też wszyscy nauczyciele trąbią już o egzaminach?

    OdpowiedzUsuń

TEMPLATE BY NATH