06.07.2015

Małe info

Hej!
Strasznie Was przepraszam, kochani!
Myślałam, że w wakacje będę mieć więcej czasu na pisanie, ale tak nie jest. Okazuje sie, że opiekowanie sie młodszym bratem wcale nie jest takie łatwe. Mam więcej obowiązków niż normalnie i nie mam nawet czasu na czytanie! :/
W tym tygodniu sie ogarnę i dodam kolejny rozdział. Postaram sie nawet napisać kilka rozdziałów żeby mieć już na przyszłość, ale czy mi sie to uda? Mam nadzieje, że tak.
(Ale na wszelki wypadek trzymajcie kciuki xD)
Chciałam też podziękować za Wasze głosy w sondzie. Blog zajął 4 miejsce, co strasznie mnie cieszy :)
Tak samo opowiadanie o Avengers (bo postanowiłam, ze jednak je napisze) tak mnie wciągnęło, że większość mojej weny przeszła na nie, ale damy rade, prawda?
Jak dobrze pójdzie to może w najbliższym czasie dodam pierwszy rozdział o naszych kochanych superbohaterach ;)
Na dzisiaj to tyle.
Do następnego rozdziału! <3


4 komentarze:

  1. Czekam z niecierpliwością ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay <3
    Czekam na opowiadanie o Avengers :3
    Życzę weny i więcej wolnego czasu
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic się nie stało kochana.
    Avengers!;o Czekam na nie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Może ktoś podać link do Avengers.? <3 Nic się nie stało.

    OdpowiedzUsuń

TEMPLATE BY NATH