25.03.2015

Wpadki z planu #2

Rozdział 32, Angel budzi/przytapia Zayna w akwarium, ujęcie 1

Angel: ... Przez ciebie Perrie płakała, krzyczysz bez powodu, jesteś głupi...
(Zayn przestaje się szamotać, a Angel wyjmuje mu głowę z wody i przygląda mu się)
Angel: Czy on powinien nie oddychać?

 


~*~


Rozdział 39, rozmowa telefoniczna Angel z Zayn'em, ujęcie 1

Zayn: Liam to twój podopieczny, twój przyjaciel, a za niedługo pewnie nawet chłopak, więc rusz tą dupę i tu przyjedź!
Angel: Dobra... Postaram się tam dostać jak najszybciej...
Natasza: Stop! Angel co ty robisz?
Angel: No bo stylistka dała mi za małe spodnie.
Natasza: I co z tego?
Angel: Cisną mnie, no!

 


~*~

Rozdział 48, Angel rozmawia z Darcy, ujęcie 1

Darcy: Oh... Moja głowa...
Angel: Teraz sobie pogadamy, Angel. O mój boże... Chce rozmawiać sama ze sobą!

 


~*~


Rozdział 56, Angel poświęca się za Liama, ujęcie 1

Angel: Zaufaj mi... Jak ojciec córce...
Anthony: Dobra
(Popycha Liama w stronę Zayna)



~*~


Cz. 2, Prolog, rozmowa Angel i Gabriela, ujęcie 1

Gabriel: Masz mnie! Masz podopiecznego! Powinnaś się cieszyć!
Angel: Masz racje. Edokcjasz Payne jest naprawdę dob...
Natasza: Eudoksjusz.
Angel: Co?
Gabriel: Imię potomka Payne to Eudoksjusz.

Cz. 2, Prolog, -||-, ujęcie 2

Gabriel: Masz mnie! Masz podopiecznego! Powinnaś sie cieszyć.
Angel: Masz racje. Edekcjusz Payne jest naprawdę...
Natasza: Eudoksjusz!
Zayn: Mówiłem żebyś wczoraj uczyła sie tekstu, ale niee... Wielkiej Angel chciało sie balangować!
Natasza: Nie umiesz tekstu?!
Angel: Stul paszcze kundlu!
Natasza: Koniec kłótni! Umiesz tekst czy nie?
Angel: Tak!
Zayn: Nie!
Natasza: Wiec powiedz poprawnie imię! Kamera. Akcja!

Cz. 2, Prolog, -||-, ujęcie 3
Angel: Masz racje. Eudekcjasz Payne jest...
Natasza: Stop! Stop! Stop! Masz dziesięć minut, aby nauczyć sie tego cholernego imienia!
(Wychodzi zła z planu)
Angel: Czemu to imię nie może być normalne?!
Zayn: To średniowiecze. Czegoś sie spodziewała?
Angel: Co ty tu w ogóle robisz? Nie ma cie w tej scenie.
Zayn: Musiałem zobaczyć jak dajesz ciała ze średniowiecznym imieniem.
(Odchodzi z głupkowatym uśmieszkiem)
Angel: Dobra... Eudoksjusz, Eudoksjusz, Eudoksjusz...

Cz. 2, Prolog, -||-, ujęcie 4

Angel: Masz racje! Eudakcjusz Payne...
Natasza( do siebie): Nie wytrzymam...
Zayn: Mówiłem żeby nie zatrudniać tej jędzy. Kompletne beztalencie...
Angel: Ja to wszystko słyszę!
Zayn: Miałaś słyszeć.
(Puszcza jej oczko i odchodzi)
Angel: Ja naprawdę umiem, ale...
Natasza: Nie! Koniec! Poddaje sie! Zmieńcie to cholerne imię w scenariuszu na Augusta!
Angel: I nie mogłaś tak od razu?!

 


~*~

W trakcie kręcenia jednej ze scen:

Niall: Mam ochotę na ciasto.
Natasza: Co? Nie! Musimy to dzisiaj nagrać!
Niall: Taa... Zarządzam przerwke!

~*~

Chłopaki:

 

Harry: Angel! Dołącz sie do nas!
Angel:

 


~*~

(Perrie chodzi w tą i z powrotem, ucząc się roli)
Perrie: Mamy poważny problem. W szkole widziałam kilka osób z nacięcia... Aaa...!
(Przybiega Natasza)
Natasza: Co się stało?!
Perrie: Tam jest pająk!
(Obie wskakują na stolik stojący niedaleko)
Perrie: On jest ogromny! Zrób z nim coś!
Natasza: Mam arachnofobie! Nie zamierzam stąd schodzić!
(Przybiegają chłopaki)
Niall: Co się dzieje?!
Obie: Tu jest pająk!
Zayn: To zwykły pająk. Nic wam nie zrobi.
Perrie: Nie obchodzi mnie to! Zabij go albo wyrzuć. Zrób z nim coś!
Louis: Dobra. Nie histeryzujcie tak...
(podchodzi do pająka z zamiarem zabicia go)
Louis:

 

Obie: Zwykły pająk tak?!
Chłopaki:

 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Hejka! Oto iście śmieszny początek drugiego dnia urodzin!
No cóż... Myślałam, miałam nadzieje, że wszystko skończę wczoraj, jednak mój tata stwierdził, że za długo siedzę przy kompie i mam zejść.
Niestety nie miałam innego sposobu na dodanie reszty postów, więc przedłużyłam urodzinki.
Jak to sie mówi, im więcej tym lepiej! ;D
Za godzinę wstawię wasze dzieła sztuki <3
papatki ;*

Ps. Chcę wam wynagrodzić to całe zamieszanie i spełnię prośbę jednego anonima o moje zdjęcie. Dokładnie o 17:00 pojawi sie moje zdjęcie, ale tylko na 10 minut. Potem zniknie. Jeśli ktoś nie zdąży to nie moja wina. Oki?
Punkt 17:10 zostanie wykasowane :)
Papa <3

6 komentarzy:

  1. Jeszcze jedna część plis :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahah, cieszę się, że przedłużasz święto, bo wtedy świętuję podwójnie- dzisiaj mam urodziny <3 :D
    Coś mi się wydaje, że dzisiaj o 17 będzie pełno wejść :P
    Wszystkiego najlepszego! x

    xoxo,
    Lost in dreams

    OdpowiedzUsuń
  3. O jacie, spadłam z krzesła. xDDD Czekam na jeszcze inne wpadki! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, ty, czerwonowłosa (xDDD), ale nie dodawaj żadnego zdjęcia ze mną, bo cię zabiję! -,- I jakby to powiedziała Angel... "Nie tak ostro, siostro..."! :P

      Usuń
    2. A no i od dzisiaj w moim życiu króluje prawo Niall'a. :D ♥

      Usuń
  4. Jakie to jest fajne *.* I ten pająk :p

    OdpowiedzUsuń

TEMPLATE BY NATH