24.03.2015

Wpadki z planu #1

Prolog, Eleanor ćwiczy z chłopakami, ujęcie 1

Zayn: Dajesz! Jakoś przeżyje.
(Eleanor zamachnęła się i uderzyła go)
Zayn: Ała!
Eleanor: O matko! Przepraszam!
Louis: Pobiła cie dziewczyna!
Zayn i Louis: 




~*~


Rozdział 6, Harry tłumaczy reszcie co odkrył, ujęcie 1

Harry: Byłem światkiem perpecji...
Natasza: Percepcji.
Harry: Przepraszam.


Rozdział 6, -||-, ujęcie 2

Harry: Byłem światkiem perepcji...
Natasza: Percepcji!
Harry: No przecież wiem!




Rozdział 6, -||-, ujęcie 3

Harry: Byłem światkiem percepcji... nosz k*rwa!
Natasza: Czemu przerwałeś?
Harry: Znowu się pomyliłem do cholery!
Natasza: Przecież było dobrze!
Harry: Fuck! Fuck! Fuck!


Rozdział 6, -||-, ujęcie 4

Harry: Byłem światkiem percepcji pozazmysłowej...!
Natasza: Stop! Kamera była wyłączona.
Harry: W dupie to mam! Sami sobie grajcie!




~*~


Rozdział 15, Angel skręca kark Liam'owi, ujęcie 1

Angel: Napij sie.
(Przykłada zraniona dłoń do ust Liama)
Angel: Ała! On mnie ugryzł!
Liam: Jakoś muszę sie bronić! Ja nie chce umierać! Jestem za młody!


~*~


Rozdział 15, Zayn wraca z Angel do domu, ujęcie 1

Eleanor: Ty! Zabiłaś go!
(Podbiega do Angel i uderza ją w policzek)

the vampire diaries animated GIF

Angel: Fuck! Co ja ci zrobiłam?!
(Maskuje czerwony ślad na policzku)
Liam: Haha... Spokojnie El. Ja za chwile wrócę do żywych...
Eleanor: No wiem! Trochę przesadziłam...
Angel: Przesądziła to biedronka z podwyżką cen! Ty przegięłaś!


~*~


Rozdział 17, Eleanor rozmawia z Angel, ujęcie 1

(El wchodzi do pokoju An)
Eleanor: Hej.
Angel: ...
Eleanor: Hej!
Angel: ...



Natasza: Angel!
Angel: Co sie stało?!
Natasza: Gramy scenę, a ty odpływasz! Ogarnij sie!
Angel: Dobra, dobra...
Natasza: Akcja!
(Eleanor wychodzi, i po chwili wraca do pokoju)
Eleanor: Hej.
Anhel(po chwili ciszy): Co ja w ogóle mam mówić? Czy ktokolwiek może mi dać scenariusz?
Natasza:



~*~


Rozdział 21, Angel pomaga Perrie przygotować się do randki, ujęcie 1

Angel: Zawsze wiedziałam ,że powinnam być stylistką
Perrie: Mam nadzieje ,że wyglądam znośnie...
(Podchodzi do lustra)
Perrie: Angel! Wyglądam okropnie!

hoppip animated GIF

Angel: Między innymi dlatego pasujesz do Zayna.
Perrie:

 


~*~


Rozdział 26, wampiry atakują w domu Angel, ujęcie 1

Wampir: Na nią!
(Wampir rzuca sie na An, a ona odskakuje do tyłu, potykając sie o krzesło i wypadając przez rozbite okno)
Wszyscy: Angel! Nic ci nie jest?!
Angel: Fuck! Nie byłam przygotowana!




~*~


Rozdział 30, Angel kradnie motor, ujęcie 1

Angel: Oddasz mi motor, a zapamiętasz tylko, że przegrałeś go w pokera...
Chłopak: Nie ma szans.
Angel: Przepraszam, że co? Powiedziałam, że zapamiętasz przegraną w pokera.
Chłopak: Nie oddam ci motoru! Harowałem na niego przez całe wakacje! Nie możesz...
(Angel zdenerwowana uderza chłopaka i kradnie motor)
Natasza: Angel! Nie było mowy o biciu!
Angel: Nie chciał współpracować!
Natasza: To nie znaczy, że masz go bić! Może po prostu nie zapamiętał roli!
Angel: Jak można nie zapamiętać kiwnięcia głową?! Nawet ty byś to zapamiętała!
Natasza: Co?



Angel: No przecież mówię, że zapomniał role! Zaraz go podniesiemy...




~*~


Rozdział 30, Angel kradnie motor, ujęcie 2

Angel: Oddasz mi motor, a zapamiętasz tylko, że przegrałeś go w pokera
(Wsiada na motor i odjeżdża)



Angel: Nic mi nie jest!
Natasza: Zadzwońcie po lekarza! I przyda nam się kaskader!


~*~


Rozdział 30, Angel zostaje uwięziona w jednym z pokoi przez płomienie, ujęcie 1

Angel: Myśl, myśl, myśl...
(Bierze rozpęd i skacze przez okno)



Liam: O mój Boże! Nic ci nie jest?! Ile widzisz palców?
Natasza: Kto zabrał te torby?!
(Zayn dyskretnie chowa za drzewami torbę)
Angel: Ty zasrańcu! Jak cie dorwę to rodzone stado cie nie pozna!
(Zayn ucieka do lasu, a Angel za nim)


~*~


Rozdział 30, Angel wbiega na piętro, aby spróbować cokolwiek uratować przed ogniem, ujęcie 1

Angel: K*rwa! To zdecydowanie nie jest mój dzień! Cholera!




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Według mnie szału nie ma, ale ocena należy do was <3
Potem pojawią sie pytania od czytelników i LA, a potem wasze dzieła sztuki związane z opowiadaniem, drugie wpadki(jeśli je chcecie :P)  i rozdział <3
Papa <333

5 komentarzy:

  1. Hahahaha jest super. Wreszcie ktoś, kto odstaje od typowych ff. Oryginalne i zabawne.
    -Jany <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacie, ale się uśmiałam! :D Nie no, Harry jest świetny z tą... percepcją? xD Albo ten ostatni gif. :P Albo nataszka jako kuń. #hahahah #padłam xDDDD
    Czekam na kolejne atrakcje! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaczę :"D
    Mojej sis czytałam, ona też płacze :"D
    Chcę więcej :P

    Żelcio

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne, czekam na więcej ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahahahahaha :D ryczę! :''D myślałam, że nigdy się nie uspokoję :D najlepsze było z Angel, która zwinęła motor i wjechała nim w drzewo :D

    OdpowiedzUsuń

TEMPLATE BY NATH