24.03.2015

Pytania od czytelników + Libster Award

Pytania od czytelników


Od Nicol

* Co Cię inspiruje do pisania tego konkretnego opowiadania? ;)
Kurcze... Trudno odpowiedzieć :/
Nieraz wystarczy, że oglądnę jakiś film albo serial i nagle mnie natchnie. Nieraz podczas czytania książek lub opowiadań (ale nie kradnę innym pomysłów, żeby nie było)
A nieraz po prostu siedzę i nagle coś mi wpadnie do głowy. U mnie z weną jest trudno, bo jeśli ją stracę to nie mam konkretnego sposobu na jej powrót. Ale to troche sprawia, że jest ciekawie :)

* Czy wierzysz w Boga? Tak/nie- dlaczego?
Jestem agnostyczką. Trochę wierze, troche nie. Nie wierze no bo... Trochę to wszystko pogmatwane. Bo w bibli, o ile pamiętam, nie było nic na temat dinozaurów, a jednak cały czas wykopują ich szczątki. Albo chociażby te wszystkie katastrofy... Na świecie jest mnóstwo osób, które wierzą w Boga całym sercem, a jednak jest pełno huraganów, pożarów, trzęsień ziemi, tsunami i nie wiadomo co jeszcze. I dlaczego? Niektóre zwalają na ludzi, niektóre na "szatana", no ale bez jaj. Jeśli naprawdę istnieje to dlaczego jest dla nas taki okrutny? Dlaczego pozwala, aby bezbronni i WIERZĄCY ludzie ginęli jak muchy? Co my mu takiego zrobiliśmy?
Ale z drugiej strony... Uczyłam sie religii i tego wszystkiego 13 lat! Trochę trudno mi to wszystko zostawić. Po trochu to nawyk, a po trochu wiara.
Jestem bardziej osobą, która potrzebuje dowodów na coś, aby w to coś uwierzyć. Jeśli uraziłam kogoś tą wypowiedzią to przepraszam. Taka już jestem :)

* Czy masz swój ulubiony kubek. Tak, kubek, z którego pijesz herbatkę, kakao... :D
Mam taki duży, różowy z kwiatuszkiem! To mój ukochany kubek od kilku lat! Kiedyś każdy z mojej rodziny miał taki, tylko że inne kolory, ale sie potłukły. Został tylko mój i taki żółty mamy :D

* Jakiego typu komentarze lubisz najbardziej? Krótkie, długie, śmieszne, smutne....?
Lubie wszystkie komentarze, oprócz tych smutnych no bo... są smutne ;D

* Czy masz chłopaka/crusha?
Nie mam i nigdy nie miałam. Czekam na księcia z bajki :P
Ah... Będę samotna przez całe życie T_T


Od Nath

* Dlaczego stworzyłaś tego bloga? (zawsze mnie to ciekawiło... zwłaszcza jeśli chodziło o Angel... o jej postać.)
Tak właściwie to twoja sprawka. Tak, twoja! Bo kiedyś zaczęłaś pisać imaginy i pokazałaś mi je. Potem zaczęłam sie nakręcać i czytałam imaginy innych i opowiadania. Potem mnie natchnęło i napisałam o Dianie i Zayn'ie. Potem doszła Rose i Niall, a teraz Angel i Liam. Taka historyjka :)

* Czemu akurat LIAM jest z Angel, a nie np. Niall czy tam ktoś zupełnie inny? Dlaczego wybrałaś akurat jego z 1D?
Hmm... Kiedyś w spisie opowiadań o 1D patrzyłam na opowiadania o każdym z chłopaków i zauważyłam, że o Liamie jest tak strasznie mało. Napisałam opowiadanie o Zaynie i Niallu i uznałam, że Liam jest niedoceniany. Stwierdziłam wtedy, że głównym bohaterem mojego następnego opowiadania będzie Liam.

* Czy wrócił ci cytat Liam'ka zapisany na kartkach (zawieszony na drzwiach, oczywiście), która zabrała ci mama podczas remontu, żeby coś podkleić? xD
Nie... Z cytatu "Zostań sobą, bo każdy inny jest zajęty" zostało tylko "ostań"! To jest chamstwo w państwie!

* Czy kiedykolwiek myślałaś o tym, że twoje opowiadanie się rozwinie i zajdzie tak daleko?
Nie. Nigdy bym o tym nie pomyślała, że mój blog będzie miał prawie 100 000 wyświetleń i 65 obserwatorów. To jest dla mnie nadal szok, że tylu osobą podoba sie historyjka powstała w głupiej wyobraźni 15 letniej dziewczyny. Gdyby ktoś mi powiedział dwa lata temu, że stworze takiego bloga o takiej liczbie obserwatorów i wyświetleń, to popukałam bym sie w głowę i stwierdziła, że ma coś nie po kolei w główce. A jednak... Jestem tu i pisze dla was :)

* Na jakiej książce stanęło w Domu Nocy? ;D
Jestem na siódmej części! Jeśli ktoś nie kojarzy tej serii bardzo polecam. Jest zaj*bista!

* Co czujesz, widząc mnóstwo pozytywnych komentarzy pod swoimi postami?
Mój humor osiąga 101% i śmieje sie do telefonu jak wariatka :D
Wszyscy w domu patrzą na mnie wtedy jak na idiotkę, ale ja sie tym nie przejmuje. Każdy komentarz to dla mnie coś cudownego. Nawet małe słowo świadczy o tym, że ktoś tu jest i podoba mu sie to opowiadanie. To jest najlepsze, wiedzieć że komuś to sie podoba :)

* Jaki ostatnio film obejrzałaś? Jak bardzo ci się podobał w skali 1-10?
"Thor" oceniam ten film na pełną 100! A mój kochany Loki na samym końcu znowu wziął umarł! Kumacie to?! Ja wiem, że oglądam ten film po raz setny, ale za każdym razem na jego śmierć reaguje tak samo. Coś w stylu "WTF?! Co?! Jak to umarł?! On przecież nie może umrzeć! Mój ukochany Loki nie może umrzeć! Tak być nie może! Kto potem będzie demolował światy dla zabawy?! Nie!..."
Hm... teraz jak na to patrze to stwierdzam, że jestem walnięta, ale kij z tym. Mój Loki tam umiera!

* Czy wyobrażałaś sobie, że mogłabyś zastąpić Angel kimś zupełnie innym niż Kayą Scodelario?
Nieeee... Nie ma szans. Nie-e :D

* Jakie cechy byś zmieniła u Angel, jakie byś dodała czy może bardziej zostawiłabyś ją w takim stanie, jakim teraz jest?
Nie chce jej zmieniać. Stworzyłam ją, aby właśnie taka była. Ma być wrażliwa, a jednocześnie twarda jak skała, wredna i miła, psychiczna i normalna, odważna z odrobiną lęku, ma strzelać sarkazmem i ripostami jak nabitym karabinem, a jednocześnie ma być zatroskana o wszystkie ważne dla niej osoby. Ma być mieszanką wybuchową, która w każdej chwili może wybuchnąć.

* Skąd wziął się pomysł na postać Angel? Czy to z tego, że ona przypomina jakimiś cechami ciebie czy może sama jakoś starałaś jej się wyrobić taki charakterek? :)
Angel to część mnie. Stworzyłam ją na podstawie tego jaka jestem i tego jaka chciałabym być. Jest wrażliwa, troche strachliwe, wredna, ciekawska, odrobinę psychiczna (często gadam sama ze sobą, opieprzam sama siebie za coś czego nie powinnam robić lub krytykuje nieudolne próby robienia czegoś czego nie umiem), a riposty wymyśli w kilka sekund jak ja. Jest odważna, twarda, nie okazuje często swoich uczuć, a jednak jest wrażliwa, wytrzymała, nie boi sie nowy rzeczy, nawet jeśli nie umie to próbuje dopóki jej sie nie uda, jest bystra i sprytna, czyli ma cechy które ja chciałabym mieć.
Angel ta takie moje alter ego.

* Dlaczego wciąż jest ci zimno?
Bo jestem zimnokrwista ;P

* Dlaczego nie lubisz sukienek/spódnic?
Bo nie podobają mi sie moje nogi.

* Dlaczego kochasz leggins'y? (czy jak to tam się pisze :P)
Bo nie lubię spódniczek, a od dżinsów dawno sie odzwyczaiłam.

* Jak często myślisz o Loki'm?
Bardzo często <3

* Co cię denerwuje w ludziach, ich zachowaniach, mowie?
Najbardziej wnerwia mnie jak ktoś sie wiecznie przechwala. Okey, mi też sie zdarza, ale bez jaj... Znam osoby, które przechwalają sie 24/7! To wkurza!

* Czy polubiłam wyżej wymienioną believeindreams? Jeśli tak to za co?
Tak, a za co? Bo jest fajna ;D

* Co robisz, kiedy usłyszysz dzwoniący poranny budzik? (ja już to wiem, ale niech inni się dowiedzą ;D)
Ej, okropna jesteś...
Bo ja mam jako budzik nastawione wycie koguta. No wiecie żebym miała pewność, że sie obudzę. Z reguły po prostu go wyłączam, odwracam sie na drugi bok i znowu idę spać, ale... Nieraz zakładam słuchawki, a wtedy... Najczęściej dostaje zawału. Bo przy słuchawkach to strasznie wyje prosto do uszu, a ostatnio prawie spadłam z łóżka! Jakby moje łóżko było normalne to okey, ale ja mam piętrowe!

* Wolisz samo OREO czy czekoladę Z OREO (od Milki, bodajże...)?
A to nie od Wedla? O.o
Zwykłe oreo jest lepsze. A najlepiej z ciepłym mleczkiem <3

* Utwór, opisujący twój nastrój teraz (albo przed dodaniem notki xD).


* Co sądzisz o "Angel wpisanej w trójkąt"? XDDD #whatever
Fajne!

believeindreamshs
* Jakiej pasty do zębów używasz?
A bo ja wiem! Chyba colgate. Ale nie jestem pewna...

* Jaka była twoja pierwsza myśl, kiedy mnie zobaczyłaś pod Cinema City? (zastanawiam się nad tym od bardzo dawna... :o)
"O! Jest wyższa niż sie spodziewałam!"
No wiesz... jako kuzynka Natalki to myślałam, że będziesz... niższa xD

* Jaki jest twój ulubiony słodycz? (Mars, Twix, Lays, whatever...)
Oreo! :D

* Ulubiony przedmiot w szkole?
Muzyka. Tak jak na górze ;)

* Jak daleko masz do szkoły? Abstrahując, że Nath ma całe... dziesięć metrów? Tej to dobrze...
No nie wiem... Nigdy nie liczyłam :/
Nie mam bladego pojęcia, ale może około 400 metrów, może mniej, może więcej. Nie wiem.

* Jaki jest kolor ścian w twoim pokoju?
Biały, ale zamierzam to zmienić w najbliższym czasie. Bo nie wytrzymam!

* Ulubiony.. zapach? *buforowanie, nie wiem co napisać*


* Czy dostanę jakiegoś dedyka, życzenia, cokolwiek, whatever, w związku, że dzień wcześniej od urodzin bloga, ja mam urodziny?
No może... ;D


Od anonimów

*Ostatnio w LA pytałaś o listę rzeczy do zrobienia przed śmiercią i zaciekawiło mnie czy też taką masz? Jeśli tak to podałabyś kilka przykładowych rzeczy z twojej listy? ;D
Tak, mam taką listę, chodź niewiele osób o niej wie. Praktycznie tylko ja i moja przyjaciółka. Wiem, że mam tylko 15 lat i jeszcze nie umieram, ale są tam takie rzeczy, które chciałabym zrobić.
Hm... Kilka przykładów powiadasz?
*Chce oglądnąć wszystkie bajki Disneya
*Chce przeczytać książki z listy BBC
*Chciałabym skoczyć na bangee
*Chciałabym skoczyć ze spadochronem (tata mi nie pozwoli, ale kij z tym)
*Chciałbym pójść na koncert 1D
*Chciałabym pójść na szczelnice
*Chciałabym popływać z delfinami
Jest tego wiele bo moja lista ma 100 punktów do zrobienia, ale niektóre staram sie już robić, a niektóre już są zrobione :D
Mam nadzieje, że uda mi sie wszystkie zrobić :)


*Namalowałabyś dla mnie serduszko? xD
Dla czytelników wszystko <3



*Jakie masz książki w domu?
Jest ich za dużo żeby wymieniać, ale m.in.:
Seria Domu Nocy
Seria Nieśmiertelnych
Seria Świata NocyI dużo, dużo więcej :)
Libster Award


Od Mrs. Horan

1.Czy spotkałeś w swoim życiu fałszywych ludzi?
Jasne, że tak! Praktyczne od zerówki, aż do szóstej klasy miałam wojnę z taką straszną jędzą. Po prostu szczerze sie nienawidziłyśmy. Była wredna, myślała że wszystko może i jest najmądrzejsza na świecie, ale właśnie najgorsze było to, że była strasznie fałszywa. Obgadywał najlepsze przyjaciółki prawie z każdym w klasie! Nie cierpię takich ludzi.

2.Czy lubisz swoje miasto/wieś w którym mieszkasz?
Lubie ;)
Moje miasto jest najlepsze :P

3.Ulubione danie?
Dałabym sie zabić (może nie tak dosłownie :D) za chińszczyznę z prawdziwej chińskiej knajpki. Albo kebab "u szwagra"! Przez ciebie mam teraz na to ochotę! :)

4.Ulubione zajęcie?
Kocham słuchać muzykę i czytać książki. Nie przeżyłabym bez tego *-*

5.Ulubiony przedmiot w szkole?
Dajmy, że muzyka. Raz na jakiś czas coś pośpiewamy, a resztę praktycznie mamy wolne bo nauczycielka cały czas nawija o historii muzyki.

6.Co najbardziej lubisz w sobie?
Oczy. Niektórzy mówią, że są brązowe, inni że piwne. W ogóle nie wiem czy wiecie, ale "oczy to droga do duszy" ;)

7.Dlaczego piszesz o takiej tematyce bloga? (jeśli można to tak nazwać)
Kocham fantastykę! Jeśli wejdzie sie do mojego pokoju to mam taką półeczkę z książkami, ponad 30 to fantasy. Po prostu lubię te mrocznie klimaty, gdy nie można rozwiązać jakiejś tajemnicy. Podobają mi sie te wszystkie istoty nadprzyrodzone, złe czy dobre. Podoba mi sie świat w takich fantasy. Jest... fantastyczny :)

8.Czego najbardziej nie lubisz robić?
Nie cierpię sie uczyć, ale to chyba każdy nastolatek :P

9.Co Cię denerwuje?
Zależy co masz na myśli mówiąc, że 'coś mnie denerwuje'. Denerwują mnie moi bracia. Denerwuje mnie kompletna cisza, jeśli siedzę sama w pokoju, od razu włączam muzykę. Denerwuje sie jeśli coś nie idzie po mojej myśli. Denerwują mnie nauczyciele w szkole. Denerwuje mnie sama szkoła. Denerwuje mnie jeśli ktoś ocenia mnie 'po okładce'. Denerwuje mnie, gdy ktoś mi wmawia, że jestem taka albo siaka, a ja wiem, że wcale taka nie jestem. Denerwuje mnie fakt, gdy mam swój normalny wyraz twarzy, a wszyscy wmawiają mi że jestem smutna. Denerwuje mnie, że gdy sie śmieje uważają mnie za wariatkę. Denerwują mnie pająki, są ohydne...
Mogłabym wymieniać w nieskończoność.

10.Ile masz lat?
15! ;D

11.Kochasz zwierzęta?
Kocham! <3
Ale oprócz pająków i innych tego typu robali. Mam arachnofobie, więc troche trudno jest mi je kochać ;D



Od Weronika xx

1. Jaką cechę najbardziej cenisz w człowieku?
Lojalność. Wole otaczać sie ludźmi, którzy nie zostawią mnie w potrzebie, którzy nie wygadają moich sekretów. Cenie ludzi, którzy po prostu przy mnie są bez względu na moje wady.

2. Kto jest ci najbliższą osobą?
Rodzina i moja najlepsza przyjaciółka :)

3. Co robisz, by poprawić sobie humor, gdy jesteś smutna?
Hm... Najczęściej oglądam jakiś smutny film. Może to dziwne, ale wole sie wypłakać przy jakimś fajnym filmie, aby cały smutek wyleciał razem ze łzami. Najczęściej pada na "Gwiazd naszych wina" i "Niech będzie teraz". To naprawdę wspaniałe filmy. Nawet jeśli kończą sie smutno to pokazują jak silny jest człowiek, gdy stanie przed nim wyzwanie jakim jest miłość, która może umrzeć w każdej chwili, przez chorobę. Sprawiają, że zaczyna sie patrzeć na wszystko inaczej. Pokazują jakim darem jest życie, i że trzeba sie cieszyć i z niego korzystać :)

4. Jakieś ukryte talenty? ;)
Eee... Raczej nie ;D

5. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Nie myślę nad takimi rzeczami. Ja nawet nie wiem co chciałabym robić następnego dnia, a nawet jeśli to moje plany nigdy nie wychodzą. (Od tygodnia sprzątam szafę z ciuchami, więc wiecie ;D) Po co patrzeć tak daleko w przyszłość? Nie warto :)

6. Oceniłaś kiedykolwiek człowieka po wyglądzie?
Chciałabym powiedzieć nie, ale pewnie nieraz tak zrobiłam. Może tego nie pamiętam, ale nie wątpię że przynajmniej raz musiało mi sie to zdarzyć :/

7. Opisz siebie w 3 słowach.
W trzech słowach nie potrafię, ale w trzech zdaniach jakoś ujdzie:
-żyje we własnym świecie
-lubię słuchać spokojnych piosenek, niektórzy twierdzą że smutnych, ale każdy ma inne zdanie :P
-miłośniczka książek fantasy

8. Ulubione fan fiction? c:
Ooo... Żeś dowaliła!
Nie umiem wybrać! :D
Przepraszam, ale nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie ;)

9. Piosenka, przy której zdarza ci się płakać?
Dishwalla- Candleburn
Jest naprawdę piękna, a tłumaczenie też super

10. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz najczęściej?
Kocham spokojną muzykę, ale pop też znajduje sie na mojej liście ;)


Dzisiaj nie nominuje nikogo, sorrka

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Przepraszam, ale to na dzisiaj ostatni post, resztę urodzin zrobimy jutro, mam nadzieje, zę sie nie obrazicie, ale no cóż... uroki szkoły :/
I tata sie obraził że za długo tu siedze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

TEMPLATE BY NATH