01.03.2015

Liebster Award #16

Hejka! Dzisiaj niestety tylko nominacja.
Mam mały problem bo... Wszystko mam pięknie zaplanowane do 2 części, ale nie mam bladego pojęcia jak ubrać to w słowa.
Taki jakby brak weny mam. Macie jakieś pomysły jak ją przywrócić?
Mam do was jeszcze taką prośbę, a nawet dwie :D
Pojawiła sie nowa zakładka "Pierwsze urodziny bloga!". Jeśli macie jakieś propozycje na ten specjalny dzień to napiszcie je tam ;D
Prośba numer 2!
Fajnie by było jakbyście na ten specjalny dzień narysowali jakieś rysunki, napisali jakieś wierszyki, zrobili jakieś obrazki w paincie czy czymś tam itepe. itede. i wysłali je na mojego meila (znajdziecie go w wyżej wymienionej zakładce). Wszystkie wasze dzieła zostaną w tym specjalnym dniu pokazane. Nie wstydźcie sie ich pokazać, dla mnie wszystkie będą piękne <3
No to do dzieła!



1. Jak zaczęłaś przygodę z 1D?
Bodajże na początku szóstej klasy(?) poszłam na szkolną dyskotekę i tam puścili One Way Or Another. Przez następny tydzień chodziłam i nuciłam na na na na na na nanana... no wiecie z tego refrenu :D
Jedna z koleżanek się nade mną zlitowała i powiedziała, że to piosenka One Direction. Popatrzyłam po internecie i cholernie przypadli mi do gustu :)

2. Twoje hobby?
Kocham czytać. Nie wyobrażam sobie życia bez dobrej książki z jakąś fajną muzyką w tle. Nie ma szans...

3. Co robisz najlepiej?
Trudno powiedzieć co robię najlepiej. Najlepiej to ja potrafię wkurzać ludzi, a rodzinę to już w ogóle :D

4. Ulubiony przedmiot z pokoju?
Łóżko *-*

5. Co myślisz o swoim opowiadaniu?
Myślę, że nie jest najgorsze, ale nie jest też najlepsze. No by gdyby było do kitu to nie czytałoby go tyle osób, ale zawsze znajdzie się coś co mi się nie podoba :)

6. Ile masz lat?
Mam piękną 15 :D

7.Jak masz na imię?
Natalia

8. Ulubione miasto zagraniczne?
Trudno wybrać, ale ja na przykład bardzo lubię rzeczy z motywem Londynu, więc niech będzie Londyn.

9.Co myślisz o pomaganiu innym?
Zależy, bo jeśli jakaś osoba traktuje mnie źle, na co dzień mnie unika i ma w d*pie moje problemy i nagle o coś mnie prosi to na sto procent też miałabym ją gdzieś i nie pomogłabym. No bo czemu? Jak byłoby już po wszystkim to nadal zachowywałaby sie tak jak wcześniej :/
Ludzie nie zmieniają się ot tak.

10. Twoja ulubiona emotka?
":D"
Strasznie często jej używam

11.Co byś zrobiła gdybyś spotkała idola na ulicy?
Pierwsze co to upewniłabym sie czy to na pewno on/ona/oni, żeby obciachu nie narobić, a potem prosiłabym o zdjęcie i autograf.
O! I starałabym się zachować zdrowy rozsądek, bo kto wie... może by mi odbiło ;D

Moje pytania:
1. Twoja ulubiona piosenka i dlaczego?
2. Co sądzisz o ludziach, którzy robią sobie listę "Rzeczy, które muszę zrobić przed śmiercią"? Posiadasz taką?
3. Jesteś wierząca?
4. Jaki jest twój ideał chłopaka? ;D
5. Jakie masz fobie?
6. Gdybyś mogła wybrać sobie jakąś moc to jaka by to była i dlaczego? :D (Np. latanie)
7. Twój ulubiony cytat to?
8. Co robisz kiedy wena cie opuszcza?
9. Jaki jest twój ulubiony kolor?
10. Spotkałaś dżina i masz prawo do trzech życzeń. Jakie są twoje życzenia?
11. Czy chciałabyś cofnąć się w czasie i zmienić niektóre rzeczy w swoim życiu?

Nominowani:
1. http://dontremember-fanfiction.blogspot.com
2. http://cover-up-inside-ff.blogspot.com
3. http://huraganwiatru.blogspot.com
4. http://our-love-is-unconditional.blogspot.com
5. http://thalia-this-is-me.blogspot.com
6. http://opowiadanie-scw.blogspot.com
7. http://fanfiction-hell.blogspot.com
8. http://when-i-look-too-your-eyes-i-see-hope.blogspot.com
9. http://myhopeislastway.blogspot.com
10. http://harrykochakotki.blogspot.com
11. http://patka-pisze.blogspot.com

2 komentarze:

  1. Wiem coś o braku weny ;) Przeczytaj jakiegoś bloga i zgarnij i zmień trochę pomysłów. To nie będzie kradzież tylko zmina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie zgadzam się z Tobą. Gdy wymyślisz cudowne opowiadanie, poświęcisz jemu czas, pracę, zapał, będziesz z niego dumna, prawda? Nie chciałabyś się nim z nikim dzielić.
      A teraz wyobraź sobie, że ktoś je sobie trochę zmienia. Nie czułabyś się urażona? A po drugie to kto się bardziej napracował- Ty, czy osoba, która pozmieniała co nieco?

      Czytanie innych blogów, książek jest dobre na wenę. Ale zmienianie już czyiś pomysłów jest moim zdaniem niesprawiedliwe. Kiedy się wymyśli coś samemu, a potem wychodzi, że jest to kurcze naprawdę dobre, jesteś z siebie taka dumna! Zadowolona! Wspaniałe uczucie :)

      Osobiście, gdyby ktoś "zgarnął" moje opowiadanie i pozmieniał trochę pomysł, byłabym ostro wkurzona. Tyle pracy, a ktoś od tak sobie coś zmienia i w dodatku ma to jeszcze u siebie? Nie, nie, nie, dla mnie to zdecydowanie nie jest w porządku ;)

      A co do tego jak pobudzić wenę- nie ma sposobu! Po prostu musi wpaść coś do głowy. Nazywam to "olśnieniem" xd
      A co zrobić, by "olśnienie" szybciej nadeszło? Cóż, mi bardzo pomaga czytanie, szczególnie słuchanie muzyki i dobre wsłuchiwanie się w tekst piosenki. Zazwyczaj na podstawie piosenek wymyślam nowe rzeczy, czy zwroty akcji :D
      Oglądanie filmów też polecam- nigdy nie wiesz na czym zawiesisz oko, gdzie powędrujesz myślami i BUM! Pomysł! Olśnienie! :D

      Mam nadzieję, ze trochę pomogłam! Dziękuję za nominację! Chyba wyjątkowo odpowiem, bo fajne pytania ;D
      Ściskam ♥
      N.x

      PS: do rzeczy wyżej wymienionych dodaj kakao :3 Mój przepis na brak weny xd

      Usuń

TEMPLATE BY NATH