10.03.2015

Konkurs na dziennikarza do wywiadu na urodziny bloga! ;D

Hejka!
Co tam u was?
Wiem, wiem.... Ostatnio cały czas zawracam wam tyłek postami, ale... ten jest wyjątkowy! ;D
Pewien anonimek wymyślił wywiad na urodziny, tak więc... ogłaszam konkurs na dziennikarza!!!
Nie wyobrażam sobie wywiadu bez dziennikarza, a wy? Też tak myślę ;)
Ale ja znam moich bohaterów na wylot, więc potrzebna mi osoba, która wymyśli pytania.
Jeśli ktoś z was chce zostać dziennikarzem to niech napisze komentarz, że sie zgłasza, a anonimy niech napiszą jakąś nazwę albo imię czy coś. Tak żebym mogła was poznać. Zgłoszenia przyjmuje do jutra do 21:30. Potem nie przyjmuje bo już jutro urządzę losowanie.
Napisze wasze nazwy na karteczkach, zwinę, a potem wylosuje nazwę osoby, która wymyśli pytania. Pytania wyśle mi na maila, a ja potem złoże z tego wywiad. Chciałabym, aby pytania były do "aktorów", a nie do bohaterów bo jakby nie patrzeć od takich pytań jest zakładka "zapytaj bohatera".
Rozumiecie o co mi chodzi?
Podam przykład takiego pytania... na przykład...
"Do Zayna: Czy w realu zachowujecie sie z Angel tak jak na planie opowiadania?"
Taki przykładzik. Tak więc zgłaszajcie sie. Im więcej zgłoszeń tym ciekawiej, więc liczę na was.
Wynik podam w kolejnym poście.
Do zobaczenia! <3

Ps. Oczywiście osoba, która zada pytania będzie uwzględniona w wywiadzie i będzie naszym dziennikarzem ;)

7 komentarzy:

  1. JA OMG MOJE MARZENIE OMGGGG PLS MAM TYLE POMYSŁÓW OMG WSPOMINAŁAM ŻE CHCĘ ZOSTAĆ DZIENNIKARKĄ? :D

    Ale tak na serio, poczułabym się zaszczycona gdybym mogła przeprowadzić wywiad z Twoimi bohaterami ❤❤❤
    Pozdrawiam!
    N.x

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam taki pomysł. Wybierz np. trzy osoby, które chcą być tymi dziennikarzami i niech zadadzą np. po 15/20 pytań. Bo innym będzie smutno, że odpadli, a mieli ambicje, a tak to mają większą szansę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super pomysł :D Ja jestem chętna
    -Jany <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że tak się spodobał mój pomysł ^^
    Sama wzięłabym udział, ale nie mam zbytnio pomysłów na pytania xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, ale nie mogłam wcześniej :(
    Ale może jeszcze sie załapie :)
    Agata

    OdpowiedzUsuń

TEMPLATE BY NATH