14.02.2015

Zwiastun do części drugiej

Zwiastun miał być 17.02, ale dzisiaj są walentynki i to taki prezent ode mnie bo was wszystkich kocham! ;D Plus osoba u której zamawiałam zwiastun trochę sie pośpieszyła i udało jej sie zrobić trzy dni przed czasem
Zmieniłam już wygląd bloga. Mam nadzieje, że sie wam spodoba, tak jak zwiastun :)
Wykonała go Bluel Namess ze Zwiastunowej Wyspy. Bardzo Jej za to dziękuje <3



Oto link jakby komuś nie mogło sie odtworzyć :)

Tym razem do opisania całego opowiadania użyłam cytatu, strasznie mi sie spodobał i cholernie pasuje do tej części ;D

Skłamał(a)bym mówiąc, że o Niej(Nim) nie myślę. Myślę. Czasami są takie dni, gdy jest w każdej godzinie i takie godziny, gdy jest w kazdej minucie. Ciągle zasypiam i budzę się z Jej(Jego) imieniem na ustach. Często łapię sie również na tym, ze wypatruje Jej(Jego) twarzy w ulicznym tłumie, choć wiem, że to nie możliwe, abym Ją(Go) w nim znalazł(a). Ale nie mogę się powstrzymać, to jest silniejsze ode mnie. Nadal przyciskam twarz do brudnej szyby i nadal wilgotnieją mi oczy kiedy "przypadkiem" przejeżdżam obok miejsc, gdzie razem spędzaliśmy czas. Najbardziej bolą drobiazgi, gdy dobiegają do mnie dźwięki piosenki, której razem słuchaliśmy, gdy ktoś wymieni tytuł filmu, o którym rozmawialiśmy, gdy poczuję zapach perfum, w które ubierał(a) się na nasze spotkania, gdy gdzieś usłyszę Jej(Jego) imię... wciąż tak bliskie.

Tak oto zaczynamy drugą część Upadłej i Łowców pod tytułem Exposed To Trial czyli Narażeni na próby.
To co?
Widzimy sie przy prologu części drugiej ;D
Wesołych walentynek! <3

19 komentarzy:

  1. Super zwiastun!
    Nie mogę doczekać się prologu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny zwiastun !!
    Oby prolog pojawił się szybciutko, bo już nie mogę się doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny! Cudowny! Cudowny!
    Jejku coś czuję, że ta część da nam jeszcze mocniejszego kopa. Musze się mentalnie przygotować na Twoje pomyśły, które zawsze doprowadzają mnie do palpitacji serca, a po zwiastunie, to ja już nie wiem czego mamy się spodziewać! Eh oczywiście, że wiem! Kolejnej zajebistej części!
    Kocham mocno mocno!
    Cudowny cytat *-*
    Nie mogę się doczekać prologu!
    Buziaki :*
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwiastun jest BOSKI *_* Ale Zayn i Perrie muszą być RAZEM /Sorex

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha! Mamy się czym chwalić, bo zwiastun jest great. <3 Wiesz, że robisz nam darmową reklamę? Kocham cię. xDD #ZW #Pozdrawia
    Zwiastun nie wyszedł źle, ale kazałaś Bluel nawalić tyle tekstu, że aż oczy bolą od czytania. :P No jak ty mogłaś? No jak? Od samego początku uczę wszystkich, że ma być mało tekstu, dużo gifów bądź wycinków, a ty jak na opak... Ale podkład jest cudowny, to trzeba przyznać i wprowadza w ten mroczny klimat... Nieźle się zapowiada, moja droga. :* Pisaj wreszcie ten prolog! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Cieszymy się, że zwiastun podoba się również czytelnikom. ♥

      Usuń
  6. Zapraszamy do zapisania się do spisu :)
    http://wykaz-opowiadan.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam już, przepraszam, że wcześniej nie komentowałam :(

    WIEDZIAŁAM ŻE NIE POZBĘDZIESZ SIĘ ANGEL TO BY BYŁO ZBYT OKRUTNE NAWET JAK NA CIEBIE XD

    PIĘKNE ZAKOŃCZENIE, CUDOWNE TO WSZYSTKO NO I OMGGGGGG PO PROSTU NIE MOGĘ!

    ZWIASTUN JEST TAKI LJHGALSJYEGLAWHFELYGFHAGFH I PO PROSTU NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ ROZDZIAŁU *-*

    KOCHAM CIĘ, WIESZ? BAAAAAAAAAARDZO MOCNO! ♥
    Jesteś najlepsza <3
    N.x
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O Boże, zwiastun jest przepiękny, tyle emocji <3
    Druga część na pewno będzie piękna, z resztą jak pierwsza.
    Już nie mogę się doczekać prologu, jejku.
    Nie wyobrażasz sobie, jak to przeżywam ;_;

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zwiastun jest afgrudhosbsudb��❤����
    Nie moge sie doczekać drugiej czesci ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak miło widzieć ze zwiastun wszystki m się podoba. Gdybym wiedziała ze ma być na 17 to bym się nie spieszyla, ale no cóż żyje się dalej ;)

    Powodzenia w pisaniu + kolejny blog z 1D który czytam i jest boski :*
    Bluel Namess

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże cudowny gfhffyhh

    OdpowiedzUsuń
  13. boże, to opowiadanie wywołało we mnie podobne emocje co youngloovers.blogspot.com ( moze znasz, a jak nie to zajrzyj) bardzo twoje opowiadanie mną ruszyło !!! nie mogę wydobyć z siebie wielu słów, zabiłyście mnie tą historią!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej zostałaś nominowana do Libster Award.
    Więcej informacji jak i pytania znajdziesz na:
    http://not-only-strangers-can-harm.blogspot.com/2015/02/libster-award.html

    To tak na dobry początek nowej części :) :**

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie przeczytałam całe opowiadanie! Przez ciebie zmarnowałam mnóstwo chusteczek! ;) Nie mogę się doczekać drugiej części. Zapraszam na swoje blogi
    http://one-direction-julia-love.blogspot.com/
    http://moja-mroczna-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

TEMPLATE BY NATH