01.02.2015

Dobry deń, dobry deń... Kilka informacji

Dobry deń, dobry deń, tu wasza Natasza hello, helo. Dobry deń, dobry deń, tu wasza Natasza hello, hello...
Hehehe :D
Jak początek mówi "tu wasza Natasza", w bardzo dobrym humorku!
Mam dla was kilka informacji, a ile dokładnie to sie okaże ile rzeczy mi sie przypomni w trakcie pisania ;)
Tak więc numer jeden na naszej dzisiejszej liście:

Child Of Darkness został nominowany do "Bloga miesiąca: styczeń"!
Yeah! Jesteście wielcy!
Chyba każdy już zrozumiał jaką mam prośbę, prawda?
Jeśli nie to... BARDZO, ALE TO BARDZO WAS PROSZĘ O GŁOSY W TEJ SONDZIE
Nie musimy wygrać, (chociażby dlatego, że nie mamy w tej sondzie szans) ale żebyśmy nie byli ostatni.
Tak, pisze w liczbie mnogiej bo nasi kochani bohaterzy też błagają was o głosy no może oprócz Angel, która stwierdziła, że jej godność osobista jej na to nie pozwala (ale i tak wiemy, że nas wszystkich kocha :P)

Co tam jeszcze było... A tak!
Jutro dodam rozdział, który najprawdopodobniej będzie ostatni, a potem epilog (tak to sie nazywa? no nic) chyba, że sie rozpisze ciut bardziej niż przewidywałam, wtedy będzie przed ostatni :)
Gdy już skończę "księgę pierwszą" (jak to fajnie brzmi :D) to zrobię wielkie podsumowanie bloga, a następnie wezme sie za planowanie "księgi drugiej"
Druga część też będzie na tej stronce, więc nie macie co czekać na jakieś linki :D
Planowana przeze mnie data "premiery" to siedemnasty luty (wtedy mam urodziny i chce wam dać prezent ode mnie :*)
W tym tygodniu zacznę błagać pewien blog o zwiastun, więc mam nadzieje, że uda mi sie wyrobić :)

Oprócz tego za niedługo będą pierwsze urodziny bloga, więc już kombinuje różne rzeczy na tą okazje (tak, wiem że jeszcze miesiąc, ale ja tam wole mieć już przygotowane)
Już wymyśliłam "nieudane sceny", czyli różne głupoty jakie zdarzyły sie naszym bohaterom w czasie "grania" swoich scen, prób i w czasie wolnym, co wy na to?
Jeśli macie jakieś pomysły na ten dzień to walcie śmiało :)


Aha... I ostatnia rzecz
Obrażam sie na was T-T
Pod ostatnim rozdziałem jest tylko... dwanaście komentarzy(?)
Oh... Ostatnio jak patrzyłam było ich mniej, hm... :/
Dobra nie obrażam sie :D

KOCHAM WAS WSZYSTKICH!
Do jutra :*
Papatki <3

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAHHHH JUŻ ROK?! Kiedy? Co, jak, gdzie, mam wymieniać dalej, czy starczy?
    Rany, nie mogę uwierzyć!

    Link mi nie działa O.o

    Już się nie mogę doczekać sequelu^^

    Czekam na rozdział!
    N.x
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kolejny rozdział baaardzo niecierpliwie!!! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Już czekam do jutra :D Mój brat też ma urodziny 17 lutego XD

    OdpowiedzUsuń
  5. O mój boziu już rok, szybko zleciał nam razem. Taka wielka rodzinka! Jeeeej. Już zagłosowałam :*
    I jeszcze kurcze nie mogę się doczekać rozdziału i wg końca, bo potem następna księga. Coś czuję, pff ja to wiem, że to będzie zajebiste i spektakularne jak ta część :D
    Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! kurde cieszę się jak debilka :)
    No nic to do jutra ;*
    Buziaczki ;*
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się jutra doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Już myślałam że to koniec :O
    Na szczęście nie :)

    OdpowiedzUsuń

TEMPLATE BY NATH