22.01.2015

Informacja + wyniki sond

Hej!
Niestety to nie jest rozdział, przepraszam :(
Okropnie dobija mnie fakt, że ostatni rozdział pojawił sie miesiąc temu.
Zawiodłam na całego i przyznaje sie do tego.
Jeśli chcecie mnie opieprzyć to, jak to sie mówi, przyjmę to na klatę.
Czekam na negatywne komentarze i hejty. Nie obrażę sie, a wy będziecie mogli spokojnie sie wyżyć ;(
Niestety, ale utknęłam w jednym momencie w rozdziale i nie umiem rozkręcić dalej akcji, ale OBIECUJE, że w tym tygodni ten cholerny rozdział sie pojawi. Okey?
A jeśli nie to... to coś tam sie stanie.
Jeszcze nie wiem co, ale coś na pewno ;D


Także tak:
Waszym ukochanym bohaterem jest, bębenki prosze,:
Wasza kochana Angel (74 głosy) !

Nie wiem czy lubicie ją za charakter, cięte riposty, ten piękny "optymizm", wredote, złośliwość itd., ale chętnie wysłucham waszych opinii na jej temat w komentarzach ;)

Kolejne miejsca zajęli:

2. Liam (37)
3. Zayn (33)
4. Louis / Perrie (25)
5. Harry (24)
6. Eleanor (19) 
7. Niall (15)
8. Gabriel (13)
9. Nicol / Alex (9)
10. Alard / Mattew / William (8)
11. Sophie (6)
12. Anthony (1)


Serio? Ktoś głosował na ojca Angel?
Przyznać sie. Kto to? :D


Druga sonda była na temat drugiej części opowiadania.
Wszyscy głosujący byli za drugą częścią opowiadania, więc będzie :)
Tak w tajemnicy wam powiem, że mam już pomysły na kolejne trzy części także jeśli czytacie moje opowiadania i sobie ode mnie nie pójdziecie to będziecie mieć mnie na głowie przez bardzo długo ;D
To, że na jakiś czas utknęłam na rozdziale nie znaczy, że nie poradzą sobie z innymi częściami. Mam wszystkie pomysły spisane i przyporządkowane do odpowiedniej części opowiadania, ale wam ich nie podam bo nie byłoby niespodzianek ;)

To co?
Do następnego posta? :)
Papatki <3

Ps. Dziękuje, że jeszcze sobie ode mnie nie poszliście :*

Ps2. Dziękuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuje za 60 obserwatorów <33

9 komentarzy:

  1. Jasne, że będę czekać na kolejny rozdział. *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Za bardzo nie mam pomysłu na komentarz więc będzie krótki !
    Kocham twoje opowiadanie i nie mogę się doczekać następnego !
    A że ja jestem twoją wierną czytelniczką zostanę do końca !


    Pozdrawiam Sus

    OdpowiedzUsuń
  3. nikt tu nie bedzie cie hejtowal! my cie tu kochamy!!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie hejty? Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału! :D ja tam głosowałam na Zayna, ale Angel jest zajebista pod każdym względem! :D po prostu taka jest i nic tego nie zmieni xD omg! Ale byłoby zajefajnie, gdybyś napisała 3 cześć! :D xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie hejty kochana?! To że masz blokadę, nie znaczy, że nagle w magiczny sposób przestaniemy Cię kochać! :*
    Co do postaci cieszę się że "wygrała" An, głosowałam na nią i uwielbiam dziewczynę! Biorę ją pomimo wad! (nie, nie jestem lesbijką :D) oczywiści głosowałam też na Liama (bo to parka doskonała) ale mój nawiększy i bigaśny głoś należy do Lou <3 Kocham tego roztrzepanego przystojniaka <3
    I teraz jaram się! Będą aż trzy części?!
    O BOŻE! O BOŻE! O BOŻE!
    Wereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
    Cieszę się jak małe dziecko po zielsku (czyli po sto kroć więcej niż normalne! :D)
    Czekam oczywiście na ten według Ciebie "cholerny" rozdział!
    Kocham całym serduchem! :*
    Buziaki :*
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok.
    HEJTY LECOM,!
    Niestety HEJTY rozbily się w alpach, żaden hejt nie przeżył, przepraszamy.
    Okeeeej jestem dziwna wiem xd.
    czekam na rozdział i nigdzie się nie wybieram :)
    ja sb głosowałam na Zaynusia <3 xd
    Kundle Górą!!!!
    XD
    Taa....no to do następnego posta :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na ten rodział <3 A w następnej części dałoby się trochę więcej Niallerka ? Wtedy to już wgl byłby ideał :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozszyfrowałaś jeden z moich podpunktów do 2 części *o*
      Będzie więcej blondasa <3

      Usuń
  8. Hej. Czekajac na rozdzial zaczelam zastanawiac sie co bedzie dalej. Potajemnie mam nadzieje ze moja "wizja" sie spelni.hahaaahaa chcialam ci poinformowac ze dzieki mnie masz nowa czytelniczke.siedzialam glowiac sie nad "co by bylo gdyby" zarazilam moja kolezanke twoim opowiadaniem. Teraz jest na okolo 35 rozdziale i jest pod wrazeniem :) wraz z nia zycze ci weny! Obys szybko cos dodalo bo eksploduje 😍

    OdpowiedzUsuń

TEMPLATE BY NATH