01.09.2014

Bardzo ważna notka


Hej, hej, hej! :D

Tak, wiem że posty miały być w Sobotę, ale to jest naprawdę ważne.
Zostałam znowu nominowana do Bloga Miesiąca: (tylko tym razem) Sierpień!
Kurcze... Nie mam pojęcia co napisać.
Dziękuuuuuuuje! <3
Byłabym jeszcze bardziej szczęśliwsza, jeśli zagłosujecie na mojego bloga w tej

sondzie 


Mam nadzieje, że ta sonda pójdzie jeszcze lepiej niż poprzednia ;D



Ps. Można oddać jeden głos na jednym urządzeniu.
Chodzi oto, że... Jeśli oddacie jeden głos na laptopie to drugi możecie oddać na telefonie, a na przykład trzeci na innym komputerze.
Rozumiecie?
To co? Postaracie się dla mnie? *-*
Mam nadzieje, że tak :D
Papatki<3



5 komentarzy:

  1. Zagłosowałam na 5 urządzeniach! xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno oddam 3 głosy ^^
    Ale super! Gratuluję! :)
    Jeśli cię to jeszcze interesuje to u mnie jest już 20 rozdział ;p
    I jeszcze raz gratuluję i życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowane :)
    U nas jest już 12 rozdział. Zapraszam :)
    Niki
    my-illusion-impossible-you-and-i-1d.blogspot

    OdpowiedzUsuń

TEMPLATE BY NATH