16.07.2014

Versatile Blogger Award

Hej!
Ten post wcale nie oznacza iż rozdział dzisiaj sie pojawi xD
Mój urlop trwa do 19.07 ;D


Co należy zrobić będąc nominowanym do Versatile Blogger Award ?

* Podziękować nominującemu blogerowi.
  Bardzo, ale to bardzo Ci dziękuje,  Lady Katarzyna!


* Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu.




* Ujawnić 7 faktów o sobie.

1. Mieszkam w Krakowie
2. Skończyłam właśnie I klasę gimnazjum
3. Jestem brzydka
4. Do tej pory nie wiedziałam, że jest coś takiego jak Versatile Blogger Award xD
5. Lubie kolor czarny
6. Jestem agnostyczką (Dla niewiedzących; agnostyk to osoba, która jest na wpół wierząca)
7. Na mojej półce, która liczy (na razie) 18 książek są same fantasy

* Nominować 7 (lub więcej) blogów.





A tak swoją drogą... Widzieliście wczoraj wieczorem ten pomarańczowy księżyc?!
Wracałam wczoraj z nad morza i widzieliśmy go po drodze.
Kurcze naprawdę ten co to widział miał szczęście (ale mam farta :D), ponieważ taki Księżyc jest tylko raz na dwa lata!
A wiecie co jest najciekawsze? o.O
Powstaje tylko wtedy, gdy Księżyc, Ziemia, Słońce i Mars są w jednej linii.
Co znaczy, że Mars zbliża sie do Ziemi...
Koniec świata! xD

7 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Zostałaś nominowana do Liebster Award!!
    Szczegóły na blogu:
    http://changes-harrystyles-fanfiction.blogspot.com/2014/07/01-liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje!
      Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Awards!!
      Szczegóły na blogu:
      http://changes-harrystyles-fanfiction.blogspot.com/2014/07/02-versatile-blogger-award.html

      Usuń
  2. Hej ! Chciałam Ci pogratulować VBA i zaprosić cię do czytania FF o 5SOS.
    Jeśli Ci się nie spodoba możesz usunąć komentarz :)
    Onedreamandnothingmore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, nominowałam Cię do Liebster, więcej u mnie :-*

    http://right-now-one-direction.blogspot.com/p/liebster-awards_7.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

TEMPLATE BY NATH